Pogoji poslovanja


1. SPLOŠNO

Spletno stran narocila.foto-rozman.si in spletno trgovino upravlja podjetje Foto Rožman, Rožman Srečko, s.p., Lamutova ulica 16, 8250 Brežice, davčna številka: SI35859989, registrirano v Sloveniji. Podjetje je tudi lastnik spletne strani in spletne trgovine ter vseh programov, ki so za potrebe izdelave naročil, nameščeni na tej spletni strani. Navedeno podjetje je kot ponudnik foto storitev tudi pogodbena stranka tega razmerja (v nadaljevanju: ponudnik.)
Ti splošni pogoji poslovanja veljajo v vseh pogodbenih razmerjih, sklenjenih v zvezi z izdelavo foto izdelkov preko spletne trgovine narocila.foto-rozman.si Splošni pogoji poslovanja, ki so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje, obravnavajo in urejajo delovanje spletne trgovine, elemente poslovnega odnosa med ponudnikom in naročnikom – kupcem in pravice slednjega.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa, tj. oddaje spletnega naročila. Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Ponudnik je v organizacijskem smislu oblikovan kot samostojna pravna oseba.
 
2. PRIJAVA

Za nakupovanje oziroma oddajo naročila v spletni trgovini mora obiskovalec, tj. naročnik – kupec, izpolniti spletni obrazec z zahtevanimi osebnimi podatki. Naročnik – kupec mora izpolniti podatke za svojega otroka.
 
3. ODDAJA in PREKLIC NAROČILA

Naročnik – kupec opravi nakup z oddajo naročila v spletni trgovini. Po oddaji naročila prejme uporabnik na svoj elektronski poštni naslov potrdilo o prejetem naročilu. V primeru, da naročnik – kupec v roku 1 ure po oddanem naročilu na svoj elektronski naslov ne prejme odgovora o prejetem naročilu, niti ni odgovora v njegovi vsiljeni elektronski pošti, naj o tem obvesti ponudnika na objavljeno telefonsko številko. Po oddaji oziroma potrditvi naročila ponudnik v dogovorjenem roku izdela naročeno blago in ga odpremi v šolo ali vrtec.

Za vsebino oddanega naročila odgovarja izključno naročnik – kupec.
Glede na naravo naročila, ki je izdelano po natančnih navodilih naročnika – kupca in prilagojeno njegovim osebnim potrebam.
Ponudnik ni odgovoren za motnje v poteku storitve oddaje naročila, ki so posledica ravnanja uporabnika (npr. računalnik, okužen z virusi) ali ponudnikov poti oz. infrastrukture, ki jo uporablja storitev spletna trgovina (npr. izpad delovanja medmrežja).

4.VRAČILO KUPNINE

Ker se ponudnik zavezuje najvišjim profesionalnim kriterijem ima kupec možnost, da zavrne naročeno portretno fotografijo in jo vrne ponudniku, le ta pa mu vrne kupnino.


5. ODGOVORNOST

Ponudnik se zavezuje, da bo fotografiranje izvedel vestno in odgovorno po najvišjih profesionalnih kriterijih.
Fotografiranje na šoli/vrtcu je enkraten letni dogodek in se ne ponavlja. V kolikor je otrok na dan fotografiranja prisoten na fotografskem dogodku in se zaradi kakršnega koli vzroka ni udeležil skupinskega ali portretnega fotografiranja, ponudnik ne prevzema odgovornosti za neizpolnjeno naročilo. Prav tako ponudnik ne prevzema odgovornosti za morebitne poškodbe udeleženca/ke, ki bi nastala kot posledica pretirane otroške razigranosti ali prerivanja na prizorišču fotografiranja.

6. DOBAVNI ROK  

Dobavni rok je 30 dni od zaključene storitve. Ker strmimo k zadovoljstvu naročnikov ponavadi naročene storitve dostavimo v nekaj delovnih dneh.

 

7. DOSTAVA IN STROŠKI DOSTAVE

Fotografije dostavimo v šolo/vrtec, kjer jih pooblaščene osebe šole ali vrtca (učitelji-ce, vzgojitelj-ice ali upravno administrativno osebje šole) izročijo učencem, staršem oz. zakonitim zastopnikom.

V kolikor kupec želi pošiljanje po pošti (samo za dodatno fotografijo, ki jo je pozabil naročiti), se kupcu zaračuna stroške poštnine po ceniku Pošte Slovenije.

 

8. CENE

• Vse cene so izražene v EUR,
• akcije in posebne ponudbe so vključene v ponudbo,
• podjetje si pridržuje pravico, do spremembe cen, brez predhodnega obvestila,
• vse cene vsebujejo DDV.

9. NAČINI PLAČILA

Načini plačila, ki jih nudimo, so popolnoma varni zaradi naših visokih standardov varnosti.

Na voljo so naslednje možnosti plačila:
• plačilo s predplačilom,
• plačilo z gotovino

10. POSEGANJE V OSEBNI INTIMNI PROSTOR

Da bi nastal čim lepši posnetek, lahko fotograf-izvajalec po potrebi popravi držo fotografirane osebe tudi s fizičnim dotikom, in sicer na zgornjem delu hrbtenice, v predelu ramen ali z rahlim popravkom drže glave.
Mlajšega otroka, ki obiskuje vrtec, pa lahko tudi prime v naročje, da se otrok sprosti.
Fotograf načeloma ne popravlja frizure (ne češe otrok zaradi nevarnosti širjenja uši) in ne odstranjuje zdravstvenih pripomočkov (vate iz ušes, obližev in drugih pripomočkov). Fotograf ne menja samovoljno otrokovih oblačil.

11. ODGOVORNOST ZA NAPAKE

Ponudnik odgovarja za stvarne napake izdelkov, skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov.
Če se dostavljeni izdelki razlikujejo od naročenih izdelkov, tj. v primeru, da gre za dostavo napačnih izdelkov, kupec – naročnik dostavljene izdelke na stroške ponudnika vrne, ponudnik pa jih v roku, ki velja v primeru oddaje naročila, brezplačno nadomesti z ustreznimi.
Če dostavljeni izdelki ne ustrezajo lastnostim oz. specifikacijam naročenih izdelkov (dostava izdelkov z napako), mora kupec o tem obvestiti ponudnika v osmih dneh od datuma prejema izdelka. Če napake z običajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogoče opaziti (skrita napaka), mora kupec o napaki obvestiti ponudnika najkasneje v osmih dneh od dneva, ko je napako opazil, sicer izgubi to pravico. Ponudnik ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko mine šest mesecev, odkar je bil izdelek kupcu – naročniku izročen.
Ponudnik ne dogovarja za napake, ki na izdelku nastanejo kot posledica izpostavljenosti naravnim vplivom (vlaga, neposredna sončna svetloba, visoka temperatura, …).
Potrošnik oz. kupec mora v obvestilu o napaki, ki ga ponudniku posreduje potom elektronske pošte oziroma preko telefona, natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda.
V primeru, da se ugotovi, da je naročnikovo – kupčevo grajanje napake upravičeno, ima le – ta pravico zahtevati, da ponudnik: odpravi napako na izdelku ali izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek. Kupec je v teh primerih dolžan izdelek vrniti ponudniku.
Ob upoštevanju lastnosti različnih medijev – nosilcev podatkov, ponudnik ne odgovarja za morebitna manjša barvna odstopanja, ki bi se izkazala med podatki, prikazanimi na elektronskem mediju (monitor) in podatki, natisnjenimi ali razvitimi na papirju.
 

12.OBDELAVA IN VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik zbira osebne podatke v spletni trgovini v največji meri z namenom zagotoviti pravilno delovanje spletne trgovine ter nudenja zahtevanih storitev to je: za namen organizacije in izvedbe fotografiranja, za izdelavo in dostavo fotografij.
Ponudnik se zavezuje varovati in shranjevati podatke skladno z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov ter jih uporabljati samo za interne namene in jih ne posredovati tretjim osebam. Izjemoma glede na vrsto posla, ponudnik dostavi naročene izdelke na šolo ali vrtec, kjer jih pooblaščene osebe šole ali vrtca (učitelji-ce, vzgojitelj-ice, upravno administrativno osebje šole ali vrtca) razdeli učencem, staršem oz. zakonitim zastopnikom.
Za preprečitev dostopa nepooblaščenih oseb do osebnih podatkov podjetje Foto Rožman, Rožman Srečko, s.p. skrbi, da se varujejo prostori, oprema in sistemsko programska oprema, s katero se obdelujejo osebni podatki, preprečuje nepooblaščen dostop do osebnih podatkov pri njihovem prenosu, omogoča poznejše ugotavljanje, kdaj so bili posamezni osebni podatki uporabljeni ali vnešeni v zbirko osebnih podatkov in kdo je to storil, in sicer za obdobje, ki ga določa zakonsko varstvo pravice posameznika zaradi nedopustnega posredovanja osebnih podatkov. Uporabniki osebnih podatkov na strani ponudnika so zavezani k varovanju osebnih podatkov. Več informacij o varovanju osebnih podatkov, načinu zbiranja in uporabe osebnih podatkov ali drugih informacij v zvezi s temi splošnimi pogoji, lahko starš pridobi na elektronskem naslovu info@foto-rozman.si.

13. VAŠE PRAVICE NA PODLAGI DANIH PRIVOLITEV

Posameznik lahko od upravljavca osebnih podatkov kadarkoli zahteva, da stalno ali začasno preneha z uporabo njegovih osebnih podatkov v prej navedene namene. Takšno zahtevo lahko kadarkoli naslovi na e-naslov info@foto-rozman.si in podrobno navede, katere privolitve želi preklicati.

Poleg tega ima tudi naslednje pravice:

    - Pravico do seznanitve z lastnimi osebnimi podatki: posameznik ima pravico do svojih osebnih podatkov, ki so bili zbrani v zvezi z njim, da se seznani z obdelavo in da preveri njihovo zakonitost;
    - Pravica do popravka oz. dopolnitve osebnih podatkov: posameznik ima pravico doseči, da narocila.foto-rozman.si brez nepotrebnega odlašanja popravi njegove netočne osebne podatke;
    - Pravica do izbrisa osebnih podatkov: posameznik ima pravico doseči, da narocila.foto-rozman.si brez nepotrebnega odlašanja izbriše osebne podatke v zvezi z njim, v obsegu, kot ga dovoljuje veljavna zakonodaja;
    - Pravica do omejitve obdelave: posameznik ima pravico doseči, da narocila.foto-rozman.si omeji obdelavo osebnih podatkov, kadar oporeka točnosti osebnih podatkov, kadar je obdelava nezakonita in namesto izbrisa osebnih podatkov zahteva omejitev njihove uporabe, ter v primerih, ko narocila.foto-rozman.si njegovih podatkov ne potrebuje več za namene obdelave, temveč potrebuje za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo njegovih pravnih zahtevkov;
    - Pravica do prenosljivosti podatkov: posameznik ima pravico, da prejme svoje osebne podatke, ki jih je posredoval narocila.foto-rozman.si v strukturirani, splošno uporabljeni in strojno berljivi obliki, ter pravico da te podatke narocila.foto-rozman.si posreduje drugemu upravljavcu, kadar je to tehnično izvedljivo.
    - Pravica do vložitve pritožbe proti upravljavcu osebnih podatkov pri nadzornem organu, če meni, da obdelava njegovih osebnih podatkov krši Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov.


POSTOPEK UVELJAVLJANJA PRAVIC

Uporabnik/ca je s podpisom privolitve seznanjen/a, da lahko vse zgoraj navedene zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki, naslovi v pisni obliki na upravljavca na e-naslov info@foto-rozman.si
Seznanjen/na je tudi, da lahko upravljavec za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki od uporabnika narocila.foto-rozman.si storitev zahteva dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrne le v primeru, da dokaže, da me ne more zanesljivo identificirati.
Seznanjen/na je tudi, da mora upravljavec na zahtevo, s katero uveljavlja svoje pravice v zvezi z zgoraj navedenimi osebnimi podatki, odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema zahteve.

V podjetju Foto Rožman spoštujemo zasebnost uporabnikov in ravnamo v skladu z zakonodajo o varstvu osebnih podatkov. Zbrane osebne podatke obdelujemo samo v spodaj opisane namene in jih ne posredujemo tretjim osebam.
 
14. PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik ima, skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanje pritožb. Naročnik – kupec v primeru težav uporabnika oziroma pri njem pooblaščeno osebo za obravnavanje pritožb kontaktira bodisi telefonsko bodisi po elektronski pošti. Ponudnik bo najkasneje v roku 5 delovnih dni potrdil, da je pritožbo prejel ter naročniku – kupcu sporočil potek nadaljnje obravnave tega postopka. Ponudnik se, skladno s svojo vizijo, trudi, da se vse nastale spore, tudi iz razloga ekonomičnosti postopka na strani obeh strank, rešuje sporazumno, tudi s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, skladno z določili Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS). V primeru, da sporazumna rešitev nastale sporne situacije ne bo možna, bo o sporu odločalo stvarno pristojno sodišče v Brežicah.
 
15. VARSTVO POTROŠNIKOV

Za vse, s temi splošnimi pogoji neurejena razmerja oziroma elementi, veljajo pravila Zakona o varstvu potrošnikov.
 
16. HRANJENJE FOTOGRAFIJ.

Posnete posamične portretne fotografije hranimo najdlje šest mesecev od dne fotografiranja. Razredne/skupinske fotografije pa leto dni od fotografiranja.

17. KAJ PA ČE MI FOTOGRAFIJA NE UGAJA?

Če vam portretna posamična fotografija ni všeč, jo lahko vrnete in mi vam bomo vrnili kupnino.
Fotografiranje v šoli ali vrtcu je po navadi enkrat letni dogodek. Kljub temu da ta fotografski dogodek poteka na podoben način tako rekoč po celem svetu ta dan predstavlja motnjo rednega dela šole/vrtca, kar pomeni, da moramo kar se da hitro posneti fotografije vseh oddelkov.
Čeprav posnamemo veliko posnetkov je na skupinski razredni fotografiji težko doseči, da vsa skupina gleda v fotografski aparat ali da kdo ne zamiži v trenutku fotografiranja.
Mlajši kot so otroci težje je osredotočiti njihovo pozornost in pogled v kamero, zato tovrstnih reklamacij ne upoštevamo oziroma lahko vrnete izdelek mi pa vam bomo vrnili kupnino.


18. POMOČ PRI NAKUPU

Na spletni naslov narocila.foto-rozman.si vnesete  kodo, ki je namenjena samo za vaš vrtec ali šolo. Kodo ste prejeli v šoli ali vrtcu. Kliknite na sličico želenega izdelka. Poleg izdelka je kvadratek, tam s kljukico označite kateri izdelek želite naročiti. Kliknite na kvadratek. Ponovite postopek na vseh izdelkih, ki jih želite naročiti. Ko končate z naročanjem, kliknite na na spodnji gumbek NAPREJ, ki vas vodi na naslednji korak. V tem koraku izpolnite podatke, katere potrebujemo za obdelavo naročila. Z zaključkom tega koraka potrdite naročilo. Na vaš e-mail boste prijeli potrditveni e-mail z željenimi izdelki.
 
 19. VELJAVNOST SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA

 Ti splošni pogoji poslovanja veljajo od 01.10.2024 dalje.

Upravljalec spletne trgovine:

FOTO ROŽMAN, Rožman Srečko, s.p.
Lamutova ulica 16
8250 Brežice
Davčna št: SI35859989
E-mail: info@foto-rozman.si